回論壇首頁
論壇主選單 > 香港論壇 > "沙龍攝影" 既真面目
作者  
討論話題
 

ipccheng


新進會員

2003/06/27 16:01
器材: 其他 其他
我剛剛上完一個影會的所謂進修班. 班上的導師是一位資深的沙龍影家. 上堂大部份時間都係睇相(導師自己或佢朋友的作品). 原本絕大部份的沙龍得獎作品都係經過電腦加工. 好多係誇張到連成個天空, 或者係成個主體都係 key 上去的. 仲要係俾錢人做... 而相入面既人物呀, 帆船呀, 絕大部份都係俾錢安排的. 甚至乎連 slide 的比賽都係翻拍 d 加工過的相.

老實講, 原來 "沙龍攝影" 既真面目係咁... 好失望.

MtSmith


新進會員

1) 2003/06/27 16:05 
$$$$ + computer = 得獎

a new formula to be a sucessful photographer

hahahaha

lawlaw


新進會員

2) 2003/06/27 16:38 
下!我林唔係全部都係既,好多年前既作品都係係黑房做手腳姐,未用到電腦。
不過我睇過本日本雜誌介紹好多日本風景寫真都係經過大量電腦執正先output做菲林同印刷架,不過無計啦,比著你都會咁做啦,hehe。

AX


新進會員

3) 2003/06/27 17:03 
I guess he might come fm Mainland China. As I met many pro in China, they all enjoy to MAKE photos thru intervention like asking the native people to dress in their own "tourist-like" cloth and pose in their wanted ways. RATHER than their own natural ways. Might be this is classic way of the old hands.

wlachan


新進會員

4) 2003/06/27 17:23 
Damn! No wonder I have never been able to take any great shots.

javacom


新進會員

5) 2003/06/27 18:56 
張張廣告相海報都一樣用Photoshop執過, 唔係的明星塊面那會有咁白滑阿?

ipccheng


新進會員

6) 2003/06/27 18:59 
聽個導師講, 俾錢安排相中的人和物叫做"鋪相" (真實例子: 夕陽下的帆船, 拖住牛的細路, 在河邊洗衫的村姑, 沙漠中的駱駝...). 係沙龍攝影自古都有的 common practice (起碼係香港). 佢仲講埋價錢添...

當時我係度: 唔怪得個 d "世界十傑" 十居其九都係華人... 你估俾錢郁 d 鬼咁易呀?? 哈哈...

ck1205


新進會員

7) 2003/06/27 19:29 
有次我去大會堂睇相展,

都覺得果 D 唔應該叫做攝影作品.

叫合成作品展就 D.

我需然唔係好識點影相,

但我情願影得唔好都唔會張相去加工,

之後重同 D 人講張相係影出黎.

咁做我覺得冇意思.

劉 亦 湘 50


新進會員

8) 2003/06/27 19:49 
鋪相 = pose

My class teacher also explained that pose for photo (with paid models) etc is a necessity.  You would otherwise have to wait at the river or the road for that boat or the girl dressed in red to appear at the right spot and in the right light etc!

duncanwong


新進會員

9) 2003/06/27 20:19 
strongly suggest you to see this
http://www.bsimple.com/

It is not PhotoShop.
It is done in film, and traditional film.

Very very excellent work there --- bsimple. have a look ....

--------------------------
http://www.eyescoffee.com

鍾sir


新進會員

10) 2003/06/27 21:30 
是否很憎沙龍?

ipccheng


新進會員

11) 2003/06/27 21:44 
其實我對所謂的"沙龍攝影"並唔係完全否定. 大家討論一下而已 (絕對唔係"憎" =). 我覺得隨住數碼攝影同電腦的普及, "沙龍攝影"的格式化顯得日益陳腐 -- 井字形主體擺放, 前中後景, s 形構圖, side light... 冇主體? 俾錢"鋪"囉. 冇前景咩? 電腦 key 囉. 個人風格? 冇喎. 有個人風格則係同評判既標準唔同, 唔到"沙龍"獎架. 結果? 個個出黎既相都似曾相識... 但攝影就是這樣的嗎? 我相信一定要有突破.

鍾sir


新進會員

12) 2003/06/27 22:16 
攝影是視覺藝術,沙龍只是其中之一種,其實各自各精彩,只要你手持一只相機,曉得調光圈,快門,對景深,光線了解,已經天馬行空,自由自在拍攝自己心愛的照片,沙龍參加者只是要取得入選,一定要拍攝有龍味方程式之作品,其實是遊戲規則而已,參加其中之人士,並非不明此道理!
不喜歡沙龍作品風格就加以否定,也是不應該,如果是作者親身披星帶月,翻山涉水的去追求作品,應該是令人尊敬的!
最可悲的只是有人以為沙龍金牌就是一切,其他的攝影流派或手法,不值一哂就值得批判了!

Peter827


新進會員

13) 2003/06/27 22:33 
比賽評分當然要有一定準則先至公平, 參賽者想勝出當然要針對準則做野. 但沒人話沙龍攝影是代表攝影的標準. 所以如果唔鍾意可以唔玩比賽, 只影自己喜歡的相便好了.

karry


新進會員

14) 2003/06/27 22:33 
你可以當是業餘搞商攝.那無中生有也沒問題了!

KASAN HOCHIYUEN


新進會員

15) 2003/06/27 23:25 
不要衹係死固固;原地踏步。已經好好啦!
有d人衹知有咩字母銜頭、就係好野!

MMKumar


新進會員

16) 2003/06/27 23:25 
我原本玩 3D Graphic, 無中生有, 可以做到八九成真, 如果有時間可以做到全真, 光源鍾意點放就點放, 鍾意點構圖都得, 後來我喜愛攝影的真實性, 所以我認為好的攝影應該係真o既, 用 photoshop 執花痕, 加強飽和, 栽下相, 改下光陰就可以, 要 Key 野o既就唔係好野啦.
以而家o既科技, 唔好話 Key 野, 用 3D 做乜都得啦.
o個o的俾錢人攪出黎o既沙龍, 都無可厚非, 就好似俾錢請 model 影人像一樣, 不過果o的沙龍大部分都係扮到好似好自然咁, 咁咪又係做假!
我似終覺得除了商業攝影, 做假o既攝影根本就唔係攝影, 只可以話係「混合某介創作」.
雖然我攝影知識好技巧「膚淺」, 但係我覺得影相係要有 feel o既.

KASAN HOCHIYUEN


新進會員

17) 2003/06/27 23:28 
攝影這東西冇錯。錯在它的操製者、連自己錯咩也不知道;重以為做左大師!

pcfnet


新進會員

18) 2003/06/27 23:36 
I just look at some of the work at bsimple.com

I agreed he made an excellent work!

D1X&F90X


新進會員

19) 2003/06/28 01:14 
If http://www.bsimple.com/ photo is "real" photo without photoshop touch, what is the point?

他如果強調「真」,我會忽略了他照片的內容,關心被安排拍的人的背後痛苦。

好奇他的模型工藝。

yamato_v


新進會員

20) 2003/06/28 02:16 
事情兩面看, 就算是N.G.的攝影師, 也會跟被攝的有溝通, 作安排.
而各位自己放相時的小圓棒, 不就是現在的p.s.嗎?
太造作固然失真, 但仍是攝影的一環啊!
回上一層 第1頁 / 共2頁 到第 頁   下一頁 1 2
手札小舖熱門商品
【Nikon 1完全活用解析】全新系統完全剖析!
【駕馭閃光燈】最完整的閃燈指導教本!!
【Sony α NEX-C3‧NEX-3‧NEX-5完全上手】熱購中!!
數位攝影達人超值包【就是愛 構圖】+【數位單眼達人速成】74折
今年VIP會員招募-超大無敵1.5G相簿再加贈好禮!
攝影家手札數位影像坊DV哈燒網KeyBuy藝廊論壇
服務信箱:242204 新莊副都心郵局第12信箱 │ 會員服務部:02-85215082(上班時間早上9點~下午6點) 和平東路三段276號 │ 廣告專線:0937-887229 │ 總瀏覽1164607655人 │ 線上1620人
攝影家手札科技有限公司 版權所有 © 2017 PhotoSharp All Rights Reserved. 非經許可,請勿任意轉載、出版本站內容